Modulo IC89

Kilometerstand
15.806 kmKleur
RoodEerste toelating
15/05/1995Vermogen
75pkCilinderinhoud
740ccTankinhoud
50 literTERUG
Op afspraak geopend
Modulo IC89

Kilometerstand
15.806 kmKleur
RoodEerste toelating
15/05/1995Cilinderinhoud
740ccVermogen
75pkTankinhoud
50 literFabrieksopties & accessoires
Documentatie & Toebehoren
- Alle originele sleutels
- Originele DE kentekenpapieren
- Foto’s aflevering 1e eigenaar
- Gebruikershandleiding Modulo IC89
- Prijskaar Modulo IC89
- Diverse documentatie
Service informatie
Check, beurt en nieuwe remledingen en nieuwe accu gehad bij binnenkomst, alles werkt naar behoren en de Modulo rijdt goed. Nieuwe banden zijn aan te raden als de Modulo voor (langere) ritten gebruikt gaat worden.
Algemene Informatie
Extreem zeldzaam, deze Ferrari-rode Modulo IC89 uit 1995!
Slechts 22 stuks zijn er geproduceerd, dit is één van de slechts 8 open versies. Chassisnummer 1 is ooit cadeau gedaan door de oprichter van het merk aan Formule-1 coureur Nigel Mansell.
Dit exemplaar is nieuw gekocht in 1995 voor 75.000,00 DM door de eerste en enige eigenaar, nu slechts 15.800km origineel.
Zeer geschikt als toevoeging in een verzameling, alleen al leuk om naar te kijken!
Het is een zeer speciaal apparaat en eigenlijk nergens mee te vergelijken. Achterwiel aangedreven driewieler, slechts 390 kilo rijklaar, kevlar en aluminium carrosserie met klapkoplampen, clamshell voor/achterkant en een een staal buizenframe. De motor, gehele aandrijflijn en instrumenten zijn destijds gebruikt uit een nieuwe BMW K75S, zeer soepel en een berouwbare basis. De Modulo is een soort mix tussen een BMW motorfiets, een trike, een microcar en een auto. Typisch Italiaans design en enginering, vol met gave details.
Alle sleutels, de originele prijskaart, originele Duitse kentekenpapieren, foto’s van de aflevering/events en technische handleiding zijn aanwezig! De afgelopen 10 jaar is de Modulo nauwelijks meer gebruikt. Bij binnenkomst is de techniek nagelopen, een servicebeurt uitgevoerd incl. stalen remleidingen aan de voorzijde en een nieuwe Bosch accu. Start, loopt en rijdt prima, alle verlichting, de automatische klapkoplampen, alle versnellingen en de achteruit werken naar behoren. Indien de Modulo ingezet gaat worden voor ritjes en events zijn nieuwe banden (wegens de leeftijd) nog te overwegen.
Een zeer lichtvoetig en bijzonder voertuig, officieel te rijden zonder helm en met een autorijbewijs.
Uniek en eenmalig!
Opties & accessoires
Toebehoren
- Alle originele sleutels
- Originele DE kentekenpapieren
- Foto’s aflevering 1e eigenaar
- Gebruikershandleiding Modulo IC89
- Prijskaar Modulo IC89
- Diverse documentatie
Algemene Informatie
Extreem zeldzaam, deze Ferrari-rode Modulo IC89 uit 1995!
Slechts 22 stuks zijn er geproduceerd, dit is één van de slechts 8 open versies. Chassisnummer 1 is ooit cadeau gedaan door de oprichter van het merk aan Formule-1 coureur Nigel Mansell.
Dit exemplaar is nieuw gekocht in 1995 voor 75.000,00 DM door de eerste en enige eigenaar, nu slechts 15.800km origineel.
Zeer geschikt als toevoeging in een verzameling, alleen al leuk om naar te kijken!
Het is een zeer speciaal apparaat en eigenlijk nergens mee te vergelijken. Achterwiel aangedreven driewieler, slechts 390 kilo rijklaar, kevlar en aluminium carrosserie met klapkoplampen, clamshell voor/achterkant en een een staal buizenframe. De motor, gehele aandrijflijn en instrumenten zijn destijds gebruikt uit een nieuwe BMW K75S, zeer soepel en een berouwbare basis. De Modulo is een soort mix tussen een BMW motorfiets, een trike, een microcar en een auto. Typisch Italiaans design en enginering, vol met gave details.
Alle sleutels, de originele prijskaart, originele Duitse kentekenpapieren, foto’s van de aflevering/events en technische handleiding zijn aanwezig! De afgelopen 10 jaar is de Modulo nauwelijks meer gebruikt. Bij binnenkomst is de techniek nagelopen, een servicebeurt uitgevoerd incl. stalen remleidingen aan de voorzijde en een nieuwe Bosch accu. Start, loopt en rijdt prima, alle verlichting, de automatische klapkoplampen, alle versnellingen en de achteruit werken naar behoren. Indien de Modulo ingezet gaat worden voor ritjes en events zijn nieuwe banden (wegens de leeftijd) nog te overwegen.
Een zeer lichtvoetig en bijzonder voertuig, officieel te rijden zonder helm en met een autorijbewijs.
Uniek en eenmalig!
Service informatie
Check, beurt en nieuwe remledingen en nieuwe accu gehad bij binnenkomst, alles werkt naar behoren en de Modulo rijdt goed. Nieuwe banden zijn aan te raden als de Modulo voor (langere) ritten gebruikt gaat worden.