Verkocht

BMW R1150GS BDM Enduro

,- (Marge)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Kilometerstand

23.500 km

Kleur

BMW Motorsport

Eerste toelating

22/03/2002

Vermogen

pk

Cilinderinhoud

1150cc

Tankinhoud

20,4 liter

TERUG

Op afspraak geopend

Lelimotive, Schipluidenseweg 17, 2291 PC Wateringen
+31 6 576 83 042
Verkocht

BMW R1150GS BDM Enduro

,- (Marge) 
Image

Kilometerstand

23.500 km

Kleur

BMW Motorsport

Eerste toelating

22/03/2002

Cilinderinhoud

1150cc

Vermogen

pk

Tankinhoud

20,4 liter
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Fabrieksopties & accessoires

  • Total weight including fuel 210 kg (thats -50kg!)
  • Weight distribution front 95 kg, rear 115 kg
  • Centre of Gravity far back and very low
  • WP 4860 forks, adapted to this bike
  • Wilbers hight end rear shock
  • Lightweight Rearframe similar to HP2 enduro,
  • Buddyseat similar to HP2
  • Rearwheel 17 x 2,5″ suited for 140/80-17 tyre
  • Excel front wheel (KTM compatible)
  • Small, single oilcooler
  • Smaller generator (saves 1 kg)
  • BMW HP2 handlebar
  • Improved hydraulic clutch control (Magura unit)
  • BMW R1150R Fueltank
  • BMW G450X handlebar switches
  • BMW G450X headlight and front fender (spare available)
  • BMW R1150GS Adventure bashplate (very strong, 4mm alu)
  • Engine develops high torque at low revs, ideal for offroad
  • Excellent properties for Enduro rallies or the TET!

Documentatie & Toebehoren

  • 2 kratten met reservesleutels
  • nieuw front en koplamp
  • nieuwe hendels
  • nieuwe set banden
  • nieuw rempedaal
  • nieuwe vloeistoffen
  • spiegels
  • kleppendeksels
  • pakkingen
  • reserve versnellingsbak
  • etc. etc.

Service informatie

Net groot onderhoud gehad, ready to go!

Algemene Informatie

Nu beschikbaar, uniek: Lichtgewicht BDM gebouwde Enduro op basis van een 2002 R1150GS monospark.

De lijst met aanpassingen is vrijwel oneindig en de GS weegt nog maar 210 kilo rijklaar! Nummer 65 dus voor de kenners; dit was Bert Duursma zijn eigen motor en helemaal uitontwikkeld! Drie dikke mappen met alle aanpassingen, historie, logboeken, werkplaatsboeken en onderdeellijsten.
Kleine greep uit de aanpassingen: Excel 21 inch en 17 inch achterwiel, KTM upside down afgestelde voorvork, HP2 Enduro achterframe en bekleding, G450X front en knoppen, extra sterke aluminium motorbescherming, volledig instelbare Wilbers achtershock, ect.
Twee kratten met nieuwe en gebruikte reserveonderdelen zoals een versnellingbak, nieuwe snavel, nieuwe koplamp, nieuwe hendels, nieuw rempedaal, spiegels, kleppendeksels, pakkingen, vloeistoffen, nieuwe set TKC80 banden, etc.
Uniek en voor wie in één keer klaar wil zijn met een bewezen en professioneel gebouwde BMW Enduro. Kwailteit vergelijkbaar met HPN en uitermate geschikt voor de TET of mooie Endruro wedstrijden.

TERUG NAAR OVERZICHT

Deel deze advertentie

Opties & accessoires

  • Total weight including fuel 210 kg (thats -50kg!)
  • Weight distribution front 95 kg, rear 115 kg
  • Centre of Gravity far back and very low
  • WP 4860 forks, adapted to this bike
  • Wilbers hight end rear shock
  • Lightweight Rearframe similar to HP2 enduro,
  • Buddyseat similar to HP2
  • Rearwheel 17 x 2,5″ suited for 140/80-17 tyre
  • Excel front wheel (KTM compatible)
  • Small, single oilcooler
  • Smaller generator (saves 1 kg)
  • BMW HP2 handlebar
  • Improved hydraulic clutch control (Magura unit)
  • BMW R1150R Fueltank
  • BMW G450X handlebar switches
  • BMW G450X headlight and front fender (spare available)
  • BMW R1150GS Adventure bashplate (very strong, 4mm alu)
  • Engine develops high torque at low revs, ideal for offroad
  • Excellent properties for Enduro rallies or the TET!

Toebehoren

  • 2 kratten met reservesleutels
  • nieuw front en koplamp
  • nieuwe hendels
  • nieuwe set banden
  • nieuw rempedaal
  • nieuwe vloeistoffen
  • spiegels
  • kleppendeksels
  • pakkingen
  • reserve versnellingsbak
  • etc. etc.

Algemene Informatie

Nu beschikbaar, uniek: Lichtgewicht BDM gebouwde Enduro op basis van een 2002 R1150GS monospark.

De lijst met aanpassingen is vrijwel oneindig en de GS weegt nog maar 210 kilo rijklaar! Nummer 65 dus voor de kenners; dit was Bert Duursma zijn eigen motor en helemaal uitontwikkeld! Drie dikke mappen met alle aanpassingen, historie, logboeken, werkplaatsboeken en onderdeellijsten.
Kleine greep uit de aanpassingen: Excel 21 inch en 17 inch achterwiel, KTM upside down afgestelde voorvork, HP2 Enduro achterframe en bekleding, G450X front en knoppen, extra sterke aluminium motorbescherming, volledig instelbare Wilbers achtershock, ect.
Twee kratten met nieuwe en gebruikte reserveonderdelen zoals een versnellingbak, nieuwe snavel, nieuwe koplamp, nieuwe hendels, nieuw rempedaal, spiegels, kleppendeksels, pakkingen, vloeistoffen, nieuwe set TKC80 banden, etc.
Uniek en voor wie in één keer klaar wil zijn met een bewezen en professioneel gebouwde BMW Enduro. Kwailteit vergelijkbaar met HPN en uitermate geschikt voor de TET of mooie Endruro wedstrijden.

Service informatie

Net groot onderhoud gehad, ready to go!

Deel deze advertentie